03 januar 2010

Den største gleden

èn kan ha, det er å gjøre andre glad!

Hvem som skal få denne sukkersøte kaloribomben som spiselig kort er hemmelig (det som er inni "wrap'en" er selvsagt det som skal spises, ikke kortet/wrap'en selv ;oP), men jeg håper selvsagt at vedkommende blir for denne lille sjokolade-hilsenen :o)

Jeg lot meg inspirere av utfordring #63 - GLEDE og DT-løsningene hos Sukkersött når jeg allikevel skulle lage et kort til en (fremdeles hemmelig) god venn :o)
Ingenting er som en god venn....
Utenom en god venn MED sjokolade!

En søt, stemplet jente med sjokoladespor rundt munnen røper hemmeligheten om hva som skjuler seg innenfor papiret. Og i tilfelle mottakeren ikke ser dette vesle hintet med det samme, så dukker det først opp en ny "hilsen" når man skyver sjokoladeplaten ut av scrapping-innpakningen :o)


3 kommentarer:

  1. inger lise04 januar, 2010

    åå den var kjempe søt...:) skulle virkelig ønske jeg var like kreativ ...men her er det helt stille..:p

    SvarSlett
  2. Takk Inger Lise :o) Det kommer nok om du prøver ;o)

    SvarSlett
  3. inger lise05 januar, 2010

    hehe bare komme meg ut å få shoppet litt ark å div div så hjelper det noknoe..prøve å få opp en hobbi krok en plass i huset så jeg slipper å rydde opp å end hele tiden..kjedelig..:p

    SvarSlett

Da blir jeg glad! :oD