19 januar 2010

En liten gaveeske

Som ledsager til en bursdagsgave har jeg valgt å dekorere en liten eske (fra en 3pk hos IKEA),
som skal fungere som "kort".
Oppi esken skal jeg legge noen eksklusive sjokolader
(stratosen ligger der kun for bildets del...)

Siden det er vinter valgte jeg en kald blåtone i blomstrene,
og en glitrende hvit sommerfugl...
(Peker frem mot en etterlengtet vår og sommer.. ;o)
Esken (som eg. var helt hvit) farget jeg med distress vintage photo,
matten under sommerfuglen er kaffe-farget akvarellark.
Har også brukt div. bling og en blad-charm,
og en tag fra panduro.

Har sendt dette inn som mitt bidrag til STM's januarbonus-utfordring ;o)

2 kommentarer:

  1. En koslig eske du har laget, og perfekt hvis mottakeren er en like stor søtmons som meg. :)

    Takk for at du deltar. :)

    SvarSlett
  2. En flott gave å gi, og en flott gave å få. Nydelig dekorert

    SvarSlett

Da blir jeg glad! :oD