24 januar 2010

Nye ProMarkers

Ikke bare er dette mine nye ProMarkers - det er mine første ProMarkers!

De ble kjøpt på en aldri så impuls i går - etter å ha hatt lyst på slike en laaang stund ;o)
Fargene jeg valgte (fornuftig eller ikke...) er ivory, blush, sandstone, cinnamon, antique pink, pear green og sky blue.

Og etter jeg kom hjem fra handling, og når ungene etter hvert var kommet i seng, så måtte jeg jo selvsagt prøve de nye supertusjene mine på noen av stempeltrykkene jeg har liggende...
Resultatet ble variabelt, men som sagt; det er mine første ProMarkers og dermed første gang jeg forsøker meg på farging med slike ;o)
Er mest fornøyd med Daisy, selv om også hun kunne vært farget på en langt bedre måte...


Jeg blir veldig glad for konstruktiv kritikk i form av tips til forbedringer!!! :o)

1 kommentar:

  1. Synes du er god med tusjene jeg. Jeg elsker promarkers selv:)

    SvarSlett

Da blir jeg glad! :oD