08 februar 2010

Blomster og sånt

Jeg er enda en fersk scrapper... Jeg har i alle fall ikke rukket å scrappe så mye siden jeg først begynte å prøve meg. Når jeg nå ser igjennom det jeg har lagt ut på bloggen her, og det er stort sett alt foruten én LO som jeg kan komme på, så har jeg oppdaget noe jeg egentlig ikke har tenkt på før i dette øyeblikk.

Det har seg slik at jeg tydeligvis, i motsetning til mange av dere andre scrappere ut fra hva jeg har sett hos dere, ikke er så veldig glad i blomster.. Faktisk er det ikke en eneste blomsterranke å oppdrive på mine LO'er!!! Bare en og annen blomst på kortene/eskene mine er det som er å finne av den slags...

Dette fører til en ny tanke, en tanke om at jeg i oppstartsfasen av denne hobbyen (som ved flere andre anledninger) har gjort en del unødvendige innkjøp etter alt å dømme. Pr dags dato sitter jeg nemmelig å venter på en ladning med blomster som jeg har bestilt ;oP hehe... Må le litt av meg selv, samler som jeg er, for dette virker til å være rimelig tullete, samtidig som jeg må innrømme at jeg allikevel har lyst på og gleder meg til blomstrene kommer i postkassen min... :o) På samme måte har jeg også kjøpt flere stempler som jeg ser at jeg trolig ikke kommer til å bruke, selv om de er fine, fordi jeg ikke helt vet i hvilke anledninger jeg skal kunne komme til å bruke dem... Jaja... Sånt som skjer, i alle fall når man er en ihuga samler XoD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Da blir jeg glad! :oD