16 november 2010

Kor er tida mellom kvardagen?

...eg ventar på den... men no om dagane ser den ikkje ut til å eksistere i det heile...
Praksis, eksamenslesing, juleforberedelsar, rutiner og så vidare fyller kvardagen frå ende til anna, og då vert det liksom ikkje pusterom mellom kvardagane... I alle fall ikkje pusterom store nok til å gjere anna enn å berre vere og å puste :) Det er i grunn godt nok, men dersom eg skal få gjort noko med dette vesle møbelet som eg fann på Fretex til skarve 30,- kroner, så trengst det meir enn eit pittekyrande lite pusterom...



Eg ser føre meg kvitmaling og mogeleg nokre lett mønstrete, kvite papir som bakgrunn, men eg veit ikkje.. Satsar på at det kjem til meg etterkvart som arbeidet skrider framover, når berre det der opphaldet mellom kvardagane kjem ;) 

Med sine 24 rom, eigner forøvrig denne vesle settekassa seg som adventskalender?.. Men det vert nok ikkje før til neste år at eg får brukt ho til det ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Da blir jeg glad! :oD