30 desember 2009

Fire nye stempler

Har kjøpt meg 4 nye stempler i dag, på den lokale Husflid-butikken... :o)
Jeg hadde nesten bare tekststempler fra før, så da måtte jeg bare ha noen stempler som jeg kan fargelegge :oD

Stemplet og fargela i hyrten og styrten med ett barn på fanget, og den andre lille over alt, for å kunne legge ut bilder, så stemplingen er ikke super-duper, og forøvrig har jeg stemplet med Black Soot Distress og farget med akvarell :oP Sååh, noe av blekket har nødvendigvis gått ut over, ettersom det ikke er vannfast ;o) *ønsker meg promarkers og minst én mørk, vannfast stempelpute*

3 kommentarer:

  1. hihi.. morsomme stempel.. gøy med noe nytt...!! herlig det siste der syns jeg :)

    SvarSlett
  2. moro med nye stempler=)
    nikki

    SvarSlett
  3. inger lise01 januar, 2010

    hehe så søte da...farlig morro med stempel..:)

    SvarSlett

Da blir jeg glad! :oD