12 desember 2009

Nybegynner

Prøver meg på en ny hobby nå - scrapbooking og kortlaging...

Har vel strengt tatt laget et par album før, men ikke i den forstand at jeg vil kategorisere det som scrapbooking... I alle fall, det skal bli mer! Og uansett er det nå første gang at jeg har prøvd med på kortlaging med stempler og sånt - og det var kjempegøy!!!


Jeg eier foreløbig kun et par tekststempler og noen små mønster-stempler, så det blir nok til at jeg investerer i mer greier etter hvert.. Vil ha noe som kan fargelegges! ;o) *elsker verktøy og dupeditter* :oD Med tiden håper jeg å få kunnskap nok til å få bedre style på siden her også, men det gjelder vel å ta én ting av gangen. Og akkuratt dette er noe som sitter langt inne (data- og blogg-kunnskap), så det må jeg ta en gang har bedre tid enn akkuratt nå :o)


Slenger inn bilder av mitt første kort - legg gjerne igjen kommentarer og tips til forbedring!


Er ennå på øvings-stadiet, og vil gjerne komme videre SNART :oD






Har brukt:
- Brun, tynn kartong i bunn
- Mønsterark fra Panduro
- Silkebånd til sløyfe samt papirblomst med knapp i midten og noe sort hyssing i knapphullene for å skape liv (alt fra hobbyklubben)

Beklager forresten den dårlige bildekvaliteten, men det er altså tatt med mobilen min ;oP

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Da blir jeg glad! :oD