12 desember 2009

Til to guttebabyer

Jeg har nylig laget kort til to guttebabyer også!

Ett i anledning dåp (noe forsinket fra min side, men bedre sent enn aldri er det vel noe som heter ;o)


Her har jeg brukt ark fra hobbyklubben
Brunt silkebånd rundt kantene
Blomster og sommerfuglcharm som jeg fikk av en forum-venninne
Helt enkel glitterlim som "spor" etter sommerfuglens ferd
Blings i hjørnene som jeg har plukket av en bukse som jeg skulle kaste (gjenbruk er genialt! :oD)
Bokstavene er stanset ut med min kjære QK ved hjelp av et lite Olivia-alfabet :o)


Og så har jeg laget et kort som skal følge med en barselgave til verdens nydeligste 3menning til mine søte små:
Det syns ikke på bildet men i bunnen har jeg brukt en stor tag-lapp (fra Hobbyklubben)
Oppå den har jeg limt et babyblått ark som jeg kjøpte på Nille for evigheter siden i et sånt scrappe-kit med baby-tema
Blomsten her har jeg også fått fra min søte forum-venninne
Baby blått silkebånd med sølv-bord i nederste kant fra Hobbyklubben
Del av diamondswirl fra min søte forum-venninne
Hjerteknuser-stempel kjøpt hos Nordby, og rundt kanten har jeg svertet med distress ink
Gammelt glansbilde fra egen samling
Bokstavene er stanset ut med Olivia-dies med QK, og tallene med Moxie-dies med QK :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Da blir jeg glad! :oD