22 desember 2009

Scrappesyken :oS

Venter og venter på at mannen skal komme med scrappe-tingene mine - har helt abstinenser etter å få laget noe.. Ett eller annet, enten det er flere fyrstikkesker, albumsider (har et lass med bilder jeg har lyst å lage LO'er med), kort, oppbevaringskasse til scrappe-ting (er jo litt ekstra gøy å ta frem hobbykassene når de er pyntet litt ;o), julepynt eller HVA SOM HELST!!!

Og i min abstinens har jeg vært og handlet litt av det lille som er å oppdrive... Så det endte med masse nye ark - alt fra Nille med ymse mønster (omtrent like mange kjipe som fine, om ikke flere kjipe, men der var jo allikevel noen fine ;o), et par nye stempler, og litt chipboards i tillegg til noe annet småtteri. Ikke har jeg kamera her heller, for det skal også mannen ta med seg XoP Så får ikke lagt ut bilder...

Forresten har jeg lært å brette en veldig enkel, men allikevel veldig dekorativ julestjerne som jeg har lyst til å dele med dere. Men det får selvsagt også vente til jeg har fått tak i et kamera ;o) Skal se om ikke jeg får laget en oppskrift til den også, for det er ikke så lett å se på stjernen i seg selv hvordan den er laget :oP Denne stjernen vil nok ikke la seg scrappe så enkelt, men så trenger den heller ikke mer pynting fordi den gjør så mye ut av seg helt av seg selv.. Dere kommer til å bli overrasket når dere får se hvor mye 6 hvite A4-ark alene kan gjøre ut av seg ;oD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Da blir jeg glad! :oD