14 februar 2010

Mine stempler

Ikke at jeg har så mange stempler at det er vanskelig å holde verken telling eller oversikt,
men fordi det er fint å ha nettopp en oversikt så har jeg laget en ;o)
Ble inspirert da jeg nylig fikk noen nye stempler, det vil si noen nye-nye og noen brukte-nye (nye for meg men som jeg kjøpte brukt.. ;o)

(Vil du se bildet i full størrelse bare venstreklikker du på det, så kommer det opp i eget vindu)

De tre damene, babyene som sjekker bleia og tekststemplene er fra Kort og Godt, de tre på mellomste linje til venstre er fra Whiff of Joy, prinsesse og prins er fra Panduro, baby i ramme er jeg usikker på opphavet til men det er kjøpt på Libris sammen med mini-bladstempelet. Biestempelet, swirls'ene og nøklestempelet har jeg kjøpt brukt, og de øvrige stemplene har jeg fått gjennom mitt medlemsskap i Creative Club...

Nå er jeg fortiden på jakt etter noen flere basic motiv- og tekststempler (norske),
men kjøper ikke før jeg har testet motivene hos noen andre antageligvis...
(Som jeg har vært inne på i en tidligere post, om blomster forøvrig, så er feilkjøp noe jeg gjør mer enn nok av og som jeg forsøker å begrense ettersom studentøkonomien ikke tillater for mange av de..)

Det jeg "trenger" med tid og stunder er:

* Bryllups motiv og tekst(er)
* Konfirmasjons tekst(er)
* Dåpstekst
* Baby/fødselstekster
* Gratulasjons tekst (som kan passe generelt)

...og sikkert mer, men det får komme etterhvert...

Hvilke basic-motiv og -tekster mener du en bør ha i stempelsamlingen sin?
Jeg blir veldig glad for tips om konkrete og/eller generelle motiver og tekster! ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Da blir jeg glad! :oD