13 desember 2009

Fyrstikkeske

Satt oppe sent i går kveld/natt og ettersom timene gikk og mannen valgte å drøye med å komme hjem fra guttekveld, så begynte jeg på et lite scrappingprosjekt... Har laget flere sånne, men denne er nok den jeg er mest fornøyd med.. Har brukt vintagebilder som er skrevet ut med hjemme-printeren vår og rufset og svertet i kantene, alfabetet er Olivia, og så har jeg pyntet med diverse blomster og noen selvklebende halvperler.. Plutselig er en ellers kjedelig eske med hjelpestikker blitt litt finere å ha på peishylla :o)


3 kommentarer:

  1. Så flotte fyrstikkesker:) Det var en god ide. Tror jeg må lage noe slike å gi vekk til jul:)

    SvarSlett
  2. Fyyy du er flink!!! De var kjempe fine!

    SvarSlett
  3. Tusen takk :o) De var veldig kjekke å lage ;o)

    SvarSlett

Da blir jeg glad! :oD