16 januar 2010

Seee hva jeg har fått!!!





Tenke seg til - jeg har fått en Award!!! :o) *smiler stort*
Tusen takk til søte Newbee Scrapper som gav meg denne. Hun er (som navnet tilsier ;o) like ny i scrappe-verden som meg selv, men lager allerede nyydelige kort :oD Ta en tur innom bloggen hennes og se - tror vi kan vente oss mye inspirerende der fremover! Du finner henne på DENNE siden :o)


Dette er forøvrig reglene som fulgte med award'en:


1) Kopier awarden inn i bloggen din.
2) Link til personen som gav den til deg.
3)Fortell 7 interessante fakta om deg.
4) Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
5) Link til bloggene deres.
6) Legge igjen en kommentar i bloggen deres så de får vite om awarden.


Såååh... 7 interessante fakta om meg? Vel, det er vel kanskje ikke så interessant, men det er det første jeg kommer på:


1. Familien min er ALT for meg 
2. Jeg er samler av natur (samler på alt for mye dessverre - til min mann's store fortvilelse)
3. Er utdannet kokk

4. Studerer til å bli allmennlærer i Bergen
5. Edderkopper er min største skrekk
6. Er allergisk men ønsker meg et firbeint, hårete familiemedlem... (Toy Puddel eller Japansk Spisshund)
7. Elsker asiatisk mat - spesielt Thai-mat!


Hvem jeg gir award'en min videre til må jeg tenke litt på, så fyller ut listen etterhvert som jeg bestemmer meg ;o)


1) Neeta (Anita) selvfølgelig! Liker bloggen hennes kjempegodt!
2) Asil som med all sin kreativitet er til stor inspirasjon
3) Elisenmin som lager så mye fint, hun er flink med mer enn "bare" scrapping!
4) Lotten som lager så vakre kort og LO'er
5) Lena Marie og hennes sarte kreasjoner
... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Da blir jeg glad! :oD