17 september 2010

Pay it forward *stengt*

*stengt*

Som eg skreiv om for eit par dagar sidan vart eg med på noko som er kalla "Pay it forward". Det fungerer likt som ein BlogCandy, berre utan trekning. Det vil sei, i staden for tilfeldig trekning, er det slik at dei tre første som kommenterer PayItForward-posten, er vinnarane av premien. Dette er det fine eg fekk av Bettand:


Men no har det seg jo slik at eg alt har ein BlogCandy på gang, med frist 5. oktober. Derfor lagar eg min eigen regel på denne "PayItForward", for å gjere det enklare for meg sjølv; Dei tre fyrste som kommenterer denne posten frå det sekundet vi går over til 5. oktober, er vinnarane. Dersom du er én av de tre første som kommenterer, så er dette ditt :) ..og så er det din tur å gi en gave til tre stykke som i sin tur skal "pay it forward" :) En hyggelig gest og ikke minst hyggelig å selv få en gave i posten ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Da blir jeg glad! :oD